KVW team

Het KVW team zijn een enthousiaste groep actieve mensen vol met ideeën en positieve energie. Zij zetten zich door het jaar heen vrijwillig in om van KinderVakantieWerk een succes te maken. Onderaan op deze pagina stellen zij zich voor. Naast het Bestuur en de verschillende Teams maakt KVW Grubbenvorst op de dagen zelf gebruik van ouders, (jeugd)vrijwilligers, vrienden en relaties. Denk hierbij ook aan de verkeersregelaars en EHBO.

Versterking van het team

Om ons team nog verder te versterken zijn we op zoek naar vrijwilligers voor het Team Techniek met 2 rechter handen en creatieve versierders voor Team Decoratie. Zie jij een rol voor jezelf bij KVW Grubbenvorst? Stuur dan een berichtje met je gegevens en interesses naar: info@kindervakantiewerk-grubbenvorst.nl 

Zou je graag mee willen helpen als (jeugd) vrijwilliger voor de editie van 2024 gebruikt dan onderstaande knop om naar het vrijwilligers formulier te gaan:

KVW team

Bestuur
Milou Boss is als Voorzitter het hart van KVW. Met haar jarenlange KVW ervaring weet ze van de hoed en de rand, ze ziet toe op het naleven van de reglementen en het zorgdragen van het voortbestaan van KVW Grubbenvorst. Ze wordt enthousiast van de ideeën van anderen en is altijd bereid om samen te sparren. Ze is ook actief in Team Sponsoring waarbij ze jarenlange relaties heeft opgebouwd met diverse bedrijven die KVW Grubbenvorst een warm hart toedragen. Organisatorisch komt haar werkervaring als Doelmatigheidscoach goed van pas binnen KVW. Als er een knoop doorgehakt moet worden ben je bij haar aan het goede adres.

Als Penningmeester is Jesper van Brakel actief voor KVW Grubbenvorst. Als Directeur van zijn eigen schoonmaakbedrijf is hij de geschikte kandidaat voor deze job. Nauwkeurig worden de financiën in de gaten gehouden, goedkeuring gegeven op uitgaven en worden financiële jaaroverzichten gemaakt. Dit alles om te zorgen dat KVW Grubbenvorst een financieel gezonde stichting blijft.

Luuk Arnoldussen heeft de rol van Secretaris. Naast vraagbaak voor alles draagt hij zorg voor zorgvuldige besluitvorming. Hij bereid de agendapunten voor de algemene vergadering voor, zorgt voor opvolging van acties, ledenadministratie en correspondentie. Als contactpersoon voor de vereniging en bestuur waakt hij ook over de geldende wet- en regelgeving. Binnen zijn rol als aanspreekpunt is hij ook actief in de commissie PR/communicatie en is ook Sponsoring een logische stap. Hij is aanspreekpunt voor ouders, draagt zorg voor de social media en website en benadering van sponsoren. Vanuit zijn werk is hij een verbinder, sterk in communicatie en rustig van karakter. Eigenschappen die een Ambulanceverpleegkundige dagelijks nodig heeft.

Team Activiteiten
Team Activiteiten is een groep mensen uit diverse vakgebieden en interesses die middels hun kinderen beide Grubbenvorster scholen vertegenwoordigen. Na het bepalen van het thema (kort na de evaluatie van de laatste editie) worden de taken verdeeld, iedereen geeft aan wat ze leuk vinden om te doen. Team Activiteiten draagt zorg voor uitrol van het jaarthema in de vorm het bedenken van de verhaallijn, organisatie achter de filmpjes en foto’s voor promotie van het thema, spellen en activiteiten, samen brainstormen, contacten leggen met leveranciers/verenigingen, offertes opvragen, speluitleg uitschrijven. Hiernaast draagt Team Activiteiten zorg voor de groepsindeling en planning. Als het plan rond is worden de inkopen gedaan en het Technische Team gebrieft over de benodigdheden. Binnen dit team zijn subgroepen denk daarbij aan:

Patty Hendriks (Pedagogisch Coach) en Kelly Smets (Leerkracht Basisschool) vormen samen de subgroep Verhaallijn. Met hun creatieve geest gaan zij met het thema aan de haal, maken een script, plannen de film momenten, brengen acteurs en figuranten samen en filmen/fotograferen. Zij overleggen daarna met PR/communicatie over de uitrol.

Kelly en Karin van Brakel (Leerkracht Basisschool) bundelen hun werkervaring en creativiteit om de Activiteiten Onderbouw vorm te geven. Rekening houdend met verschillende interesses, vaardigheden en spanningsboog van de leeftijdsgroep.

Mandy Sonnemans (Maker van het lekkerste ijs), Noortje Thielen-Kleven (Praktijkerondersteuner Huisartsenpraktijk), Janneke Kepser-Kleven (Apothekersassistente) dragen zorg voor de Activiteiten Bovenbouw. Vanuit de doelgroep bedenken ze uitdagende spellen en activiteiten binnen het thema.

Het Avondprogramma Bovenbouw vraagt om Patty en Karin’s fantasie om voor wat spanning en sensatie te zorgen. Friet, overnachten, kampvuur en een spannend spel zijn de ingrediënten voor een geslaagd plan.

Patty en Mandy maken de Groepsindeling en indeling begeleiding. Ze kunnen sparren omdat ze samen de kinderen en ouders van beide scholen uit Grubbenvorst kennen. Om zo een goede mix & match te maken.

Anneke Lucassen (Grafisch vormgever) en Karin dragen samen zorg voor de Vormgeving. Waarin input vanuit het Activiteiten Team en het thema samenkomen in groepssheets, groepsboekjes, spelsheets, facilitaire communicatie en het draaiboek. Anneke staat daarom met één been in het Activiteiten Team en het andere in Team PR/Communicatie.

Karin is verder Hoofd Activiteiten Team en draagt in die rol zorg voor agendapunten voor vergaderingen en notulen met back-up van Mandy en Anneke.

Team PR/communicatie
Anne van Aken (Student TU Delft) heeft jarenlange KVW Grubbenvorst ervaring op de dagen zelf en versterkt ook Team PR/communicatie waarin ze samen met Luuk en Anneke zorgdraagt voor social media/website en promotie.

Team Jeugdvrijwilligers
Milou en Mandy zijn het aanspreekpunt voor de jeugdvrijwilligers. Ze onderhouden de contacten, organiseren vooraf een jeugdvrijwilligers avond, kennen ieders talent, omarmen initiatieven en spreken verwachtingen uit.

Team Techniek
Ruud Verhaegh (Directeur Elektra bedijf) is chef techniek. Met zijn 2 rechterhanden en technisch inzicht draagt hij zorg voor de facilitaire voorbereiding, plattegrond (wat hoort waar en waarom), aansluiting van elektra en water en ondersteuning voor Team Activiteiten in de vorm van zorgdragen voor benodigde materialen. Ook op de dagen zelf ondersteund hij overal waar nodig. Om dit alles te kunnen doen is hij op zoek naar nog twee andere rechterhanden. Ben jij onze nieuwe aanwinst? Neem dan contact met ons op: info@kindervakantiewerk-grubbenvorst.nl

Team Keuken
Mieke Tax (Horeca tijger/Kok) is onze keukenprinses, zij draagt zorg voor de inkoop, de keuken, drankjes, hapklare verse groente en fruit. Dit doet ze samen met een paar goede vriendinnen van KVW Grubbenvorst.

Team Sponsoring
Liz Gommans-Leunissen (Product Tester), Job Geerets (Logistiek medewerker), Milou en Luuk vormen samen Team Sponsoring. Zij benaderen onze trouwe en potentieel nieuwe sponsoren om KVW Grubbenvorst een warm hart toe te dragen in de vorm van goederen, levensmiddelen of een financiële bijdrage. Door sponsoren kunnen wij het inschrijfgeld beperkt houden en blijft KVW Grubbenvorst mogelijk voor alle kinderen. Als tegenprestatie promoten we sponsoren middels bedrijfslogo’s op de website en op social media. Verder is het tijdens de dagen zelf mogelijk om promotiemateriaal te tonen/uit te delen. Maak KVW Grubbenvorst mede mogelijk, stuur ons een bericht via info@kindervakantiewerk-grubbenvorst.nl en wij nemen contact met je op.

Team Decoratie
Hoe gaaf is het om op de dagen zelf alles in stijl aangekleed te hebben. Zodat iedereen zich helemaal onder kan dompelen in het thema. Haal jij hier energie uit?
Neem dan contact met ons op: info@kindervakantiewerk-grubbenvorst.nl

Onze teams hebben aardig wat samenhang/overlap. Dit zorgt voor een sterke connectie. Verder zijn er een aantal algemene vergaderingen per jaar waarin een afgevaardigde van ieder team aanwezig is. Ieder team heeft een eigen planning en komt naar aanleiding van behoefte samen, dit resulteert in productieve en gezellige avonden waarna iedereen met energie zijn taken oppakt. Samen werken we toe naar een nieuwe fantastische KVW Grubbenvorst editie voor alle basisschoolkinderen in/uit Grubbenvorst. Na de twee KVW dagen genieten wij nog lang na van alle blije gezichten, gezelligheid, teamspirit en mooie momenten. Al snel komen de ideeën voor de nieuwe editie en staat de kick-off van het nieuwe thema na de evaluatie op de planning. Dit alles om samen de afgelopen editie te overtreffen, te leren en te groeien. Samen zijn wij KVW Grubbenvorst!